Date: Saturday 21 January, 2017
Time: 10 AM to 5 PM
Venue: Cloud Bistro, Rowshan Tower 152/2A-2 (1st Floor) , Panthapath, Dhaka

Book your seat now!

Fill up the registration form and confirm your seat.

আপনি কি ৩-৮ বছর বয়সী সন্তানের মা অথবা বাবা? বাচ্চা স্মার্টফোন বা কার্টুন চ্যানেলে অনেক সময় কাটাচ্ছে? পড়াশুনায় মনোযোগ হারাচ্ছে? আপনি চাচ্ছেন আপনার সন্তানকে মজার ও আনন্দময় একটি পড়াশুনার সুযোগ দিতে?
লাইট অফ হোপ থেকে প্রথমবারের মতো বাংলাদেশে আমরা বাবা-মাদের জন্য একটি দিনব্যাপী ওয়ার্কশপের আয়োজন করেছি যেখানে বাবা-মাদের 'Early Childhood Learning' কে কিভাবে আনন্দ ও খেলার মাধ্যমে আরও মজার করা যায় তার উপরে।

Target audience: Parents with 3-8 years old child.

The workshop will focus on early childhood learning for parents who are the main drivers for their children’s future development. Through the workshop the parents will learn how they can use different techniques and methods to engage their children to learn in a fun way and in the process unleash their children’s creativity and innovation. Light of Hope, specialized in developing creative and innovative contents and projects on early childhood education, is organizing the workshop with the parents.

 

Total Number of seat: 30

Registration deadline: 18 January , 2017

Fee: BDT 2000 tk

Pay manually via Bkash or Pay Online using Credit/Debit Card, Bkash and other internet/mobile banking service via our website.

 

Contact detail:

Registration - Sunny Karim 01911390061

About workshop - Raka Abedin 01715669920

 

Book your seat now!

Fill up the registration form and confirm your seat.